Re: word 97 a OS2

Autor: Leszek Gerwatowski (Leszek.Gerwatowski_at_pwpw.pl)
Data: Fri 24 Sep 1999 - 17:36:49 MET DST

Dnia 24 Sep 1999 15:17:48 +0200, Jan Gromadzki <jang_at_szermierz.uni.wroc.pl>
napisał(a):
> Dla uzytku niekomercyjnego i personalnego pakiet ten jest bezplatny i nalezy
> go sciagnac z serwera firmy (StarDivision) i aczkolwiek ta ostatnia zostala
> zakupiona ostatnio przez Sun, to chyba nic sie w kwestii platnosci nie
> zmienilo (http://www.sun.com/staroffice/).

Alez zmienilo sie i to bardzo. Sun wypuscil StarOffice dla wszystkich (i dla
komercyjnych i dla niekomercyjnych) za absolutna darmoche. Koniec z kadami
rejestracyjnymi itp. Sciagasz program instalacyjny (70MB :-( ) i instalujesz. A
potem pisze sie makro lub bierze od kogos i jest OK.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"Don't fix it if it isn't broken"