Star Office w Polsce

Autor: Matlib (matlib_at_kmitc07.au.poznan.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 12:52:17 MET DST

Posumowanie:

1) StarOffice jest bezplatny zarowno dla uzytkownikow prawnych i
fizycznych ;)

2) Faktycznie na http://www.sun.com/products/staroffice/ mozna go sobie
sciagnac, ale 65MB z serva z Amsterdamu nie jest calkiem oplacalne

3) Dzieki za adresy mniej lub bardziej legalnych mirrorow :) sprawdze

Mimo wszystko plytka ze star office ladniej wyglada. Wszytko byloby
wporzadku, gdyby nie koszty przesylki -- $25! Nie mam pojecia skad ta
cena, chyba to leci promem przez ksiezyc. Probowalem sciagnac, ale
zerwalo polaczenie przy 40% :((

W wersji pod Winde sa problemy z polskimi znaczkami przy zapisywaniu
jako doc, wiec dla wiekszosci napalonych "bede mogl wyrzucic worda na
smieci" to zla wiadomosc :/. Nie wiem jak z OS/2...

:)

Matlib, matlib_at_kmitc07.au.poznan.pl