Re: Odp: Sprzedam OS/2

Autor: Jan Gromadzki (jang_at_szermierz.uni.wroc.pl)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 15:22:08 MET DST

lk wrote:

> jesli chcialbys sprzedac ksiazki do systemu to daj znac
> [Użytkownik Marek Szyprowski ...]
> Mam do sprzedania oryginalny system OS/2 Warp. Jest to wersja 3
> (dyskietkowa) po angielsku. Jeżeli ktoś byłby chętny to proszę na priv.
> Cena do uzgodnienia.

Niedawno temu korespondowalem z IBM Poland w sprawie Warp Serwera i DB/2, to
zreszta nie wazne, bo bez zwiazku z trescia korespondencji przyslali mi (gratis)
Warpa 3 (1. wersja, bez Windows), widac jeszcze gdzies im to jeszcze zalega.
Jest to moze sposob na bezinwestycyjne pozyskanie OSa.

Z szacunkiem,

Jan Gromadzki