Re: fp5 instalacja - co popsulem?

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_asua.org.pl)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 10:48:39 MET DST

On Mon, 20 Sep 1999 12:59:38 +0200 (CEST), pigwa wrote:

>czy jezli w fp5 jest poprawiona wersja cdfs, to aby na pewno pliki cdfs
>w systemie po instalacji fp5 powinny miec te same daty i czasy
>utworzenia co przed lataniem systemu?

tego nie wiem, bo mam Fixpacka 8, ale poza tym polecam Ci sciagniecie jcdfs.zip z
hobbesa. Ten CDFS zna wiekszosc Joulitow, a poza tym jest nowszy niz ten na Driver
FixPacku 1.

>najpierw sie naczytalem jak 100 smokow (jak wszyscy
>zalecaja czytac, to poslusznie czytam, nie ;-)
>ale ze w opisie na plycie Entera stalo jak wol, ze mozna odpalic
>cmd i pojdzie prosto z plyty jak po sznurku, to odpalilem i sie nie
>przejmowalem

dobrze zrobiles.

>mam tez drugi problem: potem pomyslalem sobie ze zapytam sie fachowcow
>na liscie, ale przyszlo mi tez do glowy, co by przywrocic stare wersje
>plikow, no i podczas przywracania plikow wywala sie na jakims jednym i
>dalej nie chce isc, teraz juz ani w jedna ani w druga strone i do tego
>sam juz nie wiem ktore wersje jakich plikow w koncu sa i gdzie ;-D
>(tzn wiem ze w archiwum ciagle jeszcze jest wersja sprzed nieszczesnej
>instalacji fp5)

Przeczytaj dokładnie instrukcje na temat Fixpackow na www.asua.org.pl

Żaden problem - skasuj pliki z katalogu \OS2\INSTALL LOGF0000.OS2 i
LOGSTART.OS2. I zaaplikuj Fixpacka jeszcze raz.

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
IBM - you are the best.... FUC*IN' KILLERS!!!
This OS/2 system uptime is 1d 18h 44m 59s 398ms (en).