fp5 instalacja - co popsulem?

Autor: pigwa (pigwa_at_infocentrum.com)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 12:52:30 MET DST

zainstalowalem sobie fp5pl z plyty Entera9
i mam problem:

czy jezli w fp5 jest poprawiona wersja cdfs, to aby na pewno pliki cdfs
w systemie po instalacji fp5 powinny miec te same daty i czasy
utworzenia co przed lataniem systemu?

robilem tak
najpierw sie naczytalem jak 100 smokow (jak wszyscy
zalecaja czytac, to poslusznie czytam, nie ;-)
ale ze w opisie na plycie Entera stalo jak wol, ze mozna odpalic
cmd i pojdzie prosto z plyty jak po sznurku, to odpalilem i sie nie
przejmowalem

ale potem:
stwierdzil zablokowane pliki, pomedytowalem i wybralem contynuacje
jak skonczyl poslusznie, to kazal sie zrebootowac
zrestartowalem
odpalajac sie przetworzyl zablokowane pliki
wszystko dziala niby ok, ale mam wrazenie ze np. pliki cdfs.* sie nie
zmienily, mimo ze byly archiwizowane przez program latajacy (l z kreska
skosna na poczatku tego ostatniego wyrazu ;)

mam tez drugi problem: potem pomyslalem sobie ze zapytam sie fachowcow
na liscie, ale przyszlo mi tez do glowy, co by przywrocic stare wersje
plikow, no i podczas przywracania plikow wywala sie na jakims jednym i
dalej nie chce isc, teraz juz ani w jedna ani w druga strone i do tego
sam juz nie wiem ktore wersje jakich plikow w koncu sa i gdzie ;-D
(tzn wiem ze w archiwum ciagle jeszcze jest wersja sprzed nieszczesnej
instalacji fp5)

ratunkuuuuu ;-D

Piotr Gaede
pigwa_at_infocentrum.com