Re: Kto chce OS/2? bylo: Re: nici z klienta....

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 20:44:45 MET DST

>Coz skoro oni nas maja gdzies, to ja ich delikatnie mowiac tez,
:) jasna sprawa.
tylko ze jest granica, a raczej punkt do ktorego to zmierza.
ibm wezmie sobie osa tylko na servery a my zostaniemy sami
ale zaraz.. przecierz to juz sie zdarzylo. Dla mnie jedyna opcja, to
albo dostac kod do systemu i robic go na wlasna reke i rozprowadzac
jako darmowy (moze ibm na to pojdzie, jak wplywy z klientow osa beda
rowne 0.0) albo wypiac sie zupelnie na ibma, tyle ze to oznacza wypiecie
sie na osa.
> to co
>IBM robi to jest drenaz systemu, minimalny wklad, maksymalny zysk
>(patrzmy chociaz na cene!) a jednoczesnie delikatnie nam sugeruja ze
>powinnismy sie przesiasc na winde (zwlaszcze NT) to widac po tym jak i
>pod co powstaje ich nowe oprogramowanie, po tym jak olewaja
>najwazniejsze wasciwosci OS/2 (vide brak oblsugi SOM w VACu 4... )...
> jaki z tego wniosek? nie dajmy im wiecej zarobic :> jak ktos chce OS/2
>v 4 PL z ostatnim dostepnym polskim fixem etc, to jak sie ze mna
>skontaktuje bedzie mi bardzo milo nagrac dla niego CD...
> [...]
pewnie ze tak, tylko ze brak nowej wersji klient, to jak wszyscy wiedza
koniec. (nie wielu kupi teraz juz server do domu...)
Co kolwiek bysmy robili, zostajemy w tyle i to bardzo. Smutne
to moze ale rzeczywiste.

>PS. Ah i jeszcze jedno, dolaczam sie do tego co powiedzialy kiedys
>"wielkie firmy" zywajace OS/2, nie bedzie u nas OS/2 -> nie bedzie u
>nas zadnego programu z IBM :>
heh:)
a ja kiedys myslalem ze os byl wynaleziony jako luka pomiedzy
lunixem a windoze ktora powstala naturalnie na rynku systemow
do domu Tymczasem do tej pory nie wiem po co ibm wypuscil osa..
jak to mial byc server od poczatku to po co byl klient.. a moze chceili
przetestowac za darmo pewne rozwiazania?
a my tylko zrobilismy to za nich?
a moze to tylko wypadek przy pracy?

pg

P.S.
 a tak poza tym, to mozemy napisac wlasny system, nazwac os/2
i rozprowadzac za darmo:> Dobrawka, bedziesz koordynatorem? ;-)