Kto chce OS/2? bylo: Re: nici z klienta....

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 17:57:25 MET DST

On Sat, 18 Sep 1999 01:31:12 +0200 (CEST), Piotr Grzybowski wrote:
> Okazuje sie ze nie bedzie klienta os/2. Bez watpienia jest to wspaniala
>wiadomosc. Powracaja mysli, ktore mniej wiecej zawral w "herezjach" Wojtek
>[...]
>tylko moje zdanie? ibm nas olewa, bo i tak bedzie mial zysk (na tyle ile mu potrzeba
>przy
>minimalnym wkladzie) z osa, czy beda pojedynczy urzytkownicy czy nie.
> Jednak moze zrobic taki bunt niechcianego dziecka?

Coz skoro oni nas maja gdzies, to ja ich delikatnie mowiac tez, to co
IBM robi to jest drenaz systemu, minimalny wklad, maksymalny zysk
(patrzmy chociaz na cene!) a jednoczesnie delikatnie nam sugeruja ze
powinnismy sie przesiasc na winde (zwlaszcze NT) to widac po tym jak i
pod co powstaje ich nowe oprogramowanie, po tym jak olewaja
najwazniejsze wasciwosci OS/2 (vide brak oblsugi SOM w VACu 4... )...
 jaki z tego wniosek? nie dajmy im wiecej zarobic :> jak ktos chce OS/2
v 4 PL z ostatnim dostepnym polskim fixem etc, to jak sie ze mna
skontaktuje bedzie mi bardzo milo nagrac dla niego CD...
 IBM mam Cie tam gdzie i Ty mnie!

PS. Ah i jeszcze jedno, dolaczam sie do tego co powiedzialy kiedys
"wielkie firmy" zywajace OS/2, nie bedzie u nas OS/2 -> nie bedzie u
nas zadnego programu z IBM :>
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl