Re: VisualAge for C++ 4.0 dla OS/2

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 01:31:01 MET DST

>Czesc OeSowa Spolecznosci,
>[...]
>Niestety mam tylko Watcom'a 11.0 a on, mimo ze super, nie ma zadnej
>obiektowej biblioteki GUI. Proby samodzielnego stworzenia dobrej obiektowej
>biblioteki GUI to zadanie przekraczajace sily jednego, osamotnionego
>programisty. Zreszta, po co to robic, skoro IBM wykonal te prace za nas.
>Oddam krolestwo i corke za krazek z kopia VisualAge for C++ dla OS/2 4.0.
Pytanie pierwsze, czy masz ladna corke?
Po drugie, to zaufaj mi, pisalismy w vacu 3, moze 3.5 w open class
i nie nadaje sie to do niczego. Moze jest latwiej, na poczatku i cos nie cos sie
upraszcza, ale wlecze sie okropnie i robi ogromne exeki. Nie sadze zeby
sie to az tak w 4 zmienilo. Prawda jest taka, ze jak masz czas, to pisz w pma
bo a) szybciej, b) pelna konktora.

posdrawiam,

pg

P.S.
 a tak w ogole to najszybciej jest w asmie:> i exeki sa wtedy najmniejsze...