VisualAge for C++ 4.0 dla OS/2

Autor: Jacek Juskowiak (jatsek_at_kki.net.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 13:46:57 MET DST

Czesc OeSowa Spolecznosci,

Uwierzcie mi, nie jestem piratem, ale spytam wprost - czy ktos dysponuje
dojsciem do VisualAge for C++ 4.0 dla OS/2? Szukam tego juz tak dlugo, ze
nawet nie pamietam od kiedy. Plakac mi sie chce na widok powolnej degradacji
mojego ulubionego systemu, pora zasilic szeregi programistow dla OS/2.
Niestety mam tylko Watcom'a 11.0 a on, mimo ze super, nie ma zadnej
obiektowej biblioteki GUI. Proby samodzielnego stworzenia dobrej obiektowej
biblioteki GUI to zadanie przekraczajace sily jednego, osamotnionego
programisty. Zreszta, po co to robic, skoro IBM wykonal te prace za nas.
Oddam krolestwo i corke za krazek z kopia VisualAge for C++ dla OS/2 4.0.
Mieszkam w Poznaniu - moge przeslac czysty krazek albo spotkac sie osobiscie
z jakims uzytkownikiem OS'a w Poznaniu (lub Wroclawiu).

Pozdrowienia. Jatsek.