Re: pare pytan...

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 16:40:03 MET DST

On Wed, 8 Sep 1999 23:15:04 +0200 (CEST), PW wrote:

>Witam wszystkich!
>
>Chcialbym poprosic was o rade w paru sprawach:
>
>Po przesiadce z Warpa 3.0 na NT jakies 2 lata temu postanowilem
>(wreszcie)
>rozbudowac troche maszyne. Nie beda to zadne nowosci bo specjalnie mnie
>nie stac,
>moze jakies 166+ i 64 albo 128 M RAM. Nie jestem pewien jaka plyte
>wybrac i karte graficzna
>(Matrox?).

Taki sprzet powienien w pelni wystarczyc. Ja uzywam Matroxa i jest w porzadku, a co
do plyty, to nie wiem....

>Druga sprawa: zastanawiam sie czy Warp 4 jest dobra platforma do Javy.
>Wiem, ze chyba jako
>jedyny system ma run-time javy w jadrze. Ale czy Sun wypuszcza JDK dla
>OS/2? A jak wyglada sprawa wydajnosci?

IBM wypuszcza JDK dla OS/2, najswiezsza wqersja to 1.1.8, ktora zawiera fragmenty
Javy 2... Ponoc OeSowa Java jest najsdzybsza...

>I ostatnie pytanie: czy sa pod Warpem jakies przegladarki oprocz
>Netscape'a (chodzi mi o cos w stylu Opery).

Chyba jedynie netscape :(

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl