pare pytan...

Autor: PW (paulwa_at_kki.net.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 23:08:52 MET DST

Witam wszystkich!

Chcialbym poprosic was o rade w paru sprawach:

Po przesiadce z Warpa 3.0 na NT jakies 2 lata temu postanowilem
(wreszcie)
rozbudowac troche maszyne. Nie beda to zadne nowosci bo specjalnie mnie
nie stac,
moze jakies 166+ i 64 albo 128 M RAM. Nie jestem pewien jaka plyte
wybrac i karte graficzna
(Matrox?).

Druga sprawa: zastanawiam sie czy Warp 4 jest dobra platforma do Javy.
Wiem, ze chyba jako
jedyny system ma run-time javy w jadrze. Ale czy Sun wypuszcza JDK dla
OS/2? A jak wyglada sprawa wydajnosci?

I ostatnie pytanie: czy sa pod Warpem jakies przegladarki oprocz
Netscape'a (chodzi mi o cos w stylu Opery).

To wszystko, juz niedlugo kolejna porcja problemow! :)