Word Pro 97 w Win-OS/2

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 15:49:06 MET DST

Witam
Posiadam maly problem z otwieranymi plikami w Word Pro97 w sesji
Win-OS/2. Otorz w kazdym z dokumentow gina mi polskie znaki diakrytyczne
(problem ten nie wystepuje w WordPro97 pod OS/2). Windzianego Worda
uzywam do drukowania, gdyz pomimo instalacji najnowszych wersji
sterownikow do mojej drukarki (zarowno OMNi jak i IBM-Lexmark)
starsze,oryginalne producenta w sesji Win-OS/2 pracuja o ok. 20-30 %
szybciej.
Czy ma ktos jakas rade? A moze powinienem w win.ini (lub jakis innych
systemowych) dopisac jakas strone kodowa?
(Dodam jeszcze ze stosowani roznych formatow np.: AmiPro, rtf, doc6,
doc7, lwp6 oraz np. schowka systemowego nie daje pozadanych rezultatow).

Za ew. zainteresowanie dzieki

--
zdrowko
rafii