Re: Oes a hardware...

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 01:07:50 MET DST

On Fri, 27 Aug 1999 02:35:07 -0400 (EDT), XMa wrote:
>Czy dobrze będzie chodził pod Oesem procesor Amd k6/2 300mhz?
>Zmieniłem kiedyś na chwilę na amd k6/2 233 mhz i nie chciał się nawet
>uruchomić...
>Była też wtedy zmieniona płyta gł.

U mnie właśnie taki proc chodzi i nie zaobserwowałem żadnych
nieprawidłowości (płyta FIC VIA 503+, proc K6-2 300/66 MHz).

>Czy po tej zmianie będę musiał przeinstalować system?

Nie, to nie winda. ;-))

>Jaką moglibyście sznowni grupowicze zaproponować mi kartę graficzną z 8mb za
>około 200 zł wydajną i z sterownikiem do os/2?

Matrox Millenium G200, sterowniki są, nie wiem jak z ceną ale poszukaj
na gilełdzie ostatnio jak widziałem to kosztowała ok 300 pln, mogła
stanieć.

>Aha mam teraz 166mmx i po zmianie częstotliwości szyny systemowej z 66 na 75
>(188mhz) system mnie co chwila wkurzał "muzyką" ze spikera.... a na 83 to już
>nawet nie chciał wejść do boot menagera.... Czy przy 100mhz na amd wogóle
>wystartuje bootmenager?

Nie wiem nie próbowałem, ale przeszkód teoretycznych nie widzę choć
sporo zależy od innych komponentów np. pamięci. Sprawdź na stronach amd
bo AFAIK była jakaś partia proców które mimo że teoretycznie miały
szynę 100 MHz to praktycznie przy tej szybkości szyny nie pracowały
stabilnie.

Artur

--

FROM: Artur Alinowski