Re: Oes a hardware...

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 10:54:35 MET DST

On Fri, 27 Aug 1999 22:29:45 +0200 (CEST), XMa wrote:

>Czy dobrze będzie chodził pod Oesem procesor Amd k6/2 300mhz?
>Zmieniłem kiedyś na chwilę na amd k6/2 233 mhz i nie chciał się nawet
>uruchomić...
>Była też wtedy zmieniona płyta gł.
>
>Czy po tej zmianie będę musiał przeinstalować system?
Po wpadce z ASMD K5, który był zgodny z Pentium na okło 95 % zrezygnowałem
z używania tych procesorów. Ponoć K6 jest dużo lepsze. Niech się wypowiedzą
ewentualni użytkownicy.

<. . .>

>Aha mam teraz 166mmx i po zmianie częstotliwości szyny systemowej z 66 na 75
>(188mhz) system mnie co chwila wkurzał "muzyką" ze spikera.... a na 83 to już
>nawet nie chciał wejść do boot menagera.... Czy przy 100mhz na amd wogóle
>wystartuje bootmenager?

Odpowiem tym co powtarzam zawsze : OS/2 jest doskonałym programem do testowania
sprzętu i bardzo szybko wykazuje wszelkiego rodzaju podzespoły pracujące dobrze
na 99%. W związku z tym nie polecam sztuczek typu podkręcanie. I bez tego wydajność
twojej pracy pod OS/2 będzie większa niż na podkręconym kompie pod Windą.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40
31-941 KRAKÓW fax.(0-12)425-04-41