Re: Jeszcze o VFAT i vFAT-OS2.ifs

Autor: Przemysław Dobrowolski (dobrawka_at_no-spam.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 17:30:49 MET DST

> Po pierwsze czy istnieje możliwosć zapisywania na takim dysku z poziomu
> OS/2? Pytam gdyż same długie nazwy plików sa dobrze widoczne, niemniej
> Warpcenter (jak i inne tools'y tego typu) przedstawiaja zupełny brak
> miejsca na takim dysku...
> Czy spotkał się kto  z takim problemem?

Ja z EXT2 :)) po prostu partycje zrobiles jako readonly. O ile dobrze
pamiętam to -rw pomoże :)

BTW: Bardziej polecam skonwertowanie FAT16 -> FAT32, ponieważ
sterownik FAT32 jest o niebo lepszy (numer wersji sam mówi za siebie -
aktualnie 0.90) i nawet działa pod Aurorą...

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua OS/2 Programmers http://www.asua.org.pl