Jeszcze o VFAT i vFAT-OS2.ifs

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 18:14:14 MET DST

Witam
Ściągnąłem sobie programik, o którym na liscie było ostatnio dużo, tzn.
umożliwiający korzystanie z długich nazw w systemie plików FAT i pojawił
się mały problemik...
Po pierwsze czy istnieje możliwosć zapisywania na takim dysku z poziomu
OS/2? Pytam gdyż same długie nazwy plików sa dobrze widoczne, niemniej
Warpcenter (jak i inne tools'y tego typu) przedstawiaja zupełny brak
miejsca na takim dysku...

Czy spotkał się kto  z takim problemem?

Przedstawiam jeszcze moje wpisy do Config.sys (może to pomoże, albo ja
zgubiłem po drodze?):
BASEDEV=MWDD32.SYS
IFS=C:\Tools\vfat-os2\vfat-os2.ifs -cache:256 -errors=continue -VFAT:*
RUN=C:\Tools\vfat-os2\vfat_lw.exe

--
zdrowko
rafii