Odin bylo Re: OS/2 - Gdzie to kupiŕ?

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 18:34:40 MET DST

>A ja jestem innego zdania... Je eli firmy ju porzuci y OS/2 to nale y
>je przyci gn Š aby chocia ich programy chodzi y pod OS/2.
to nie jest przyciaganie, to jest rozszerzanie ich runku zbytu wlasna
praca, w sumie jako OS/2 jestem do tego przyzwyczajony w jakis sposob,
bo promujac system napedzam klientow IBMowi.. ale teraz to bedzie
napedzanie klienow firmom ktore pisza programy pod windows! a jakos nie
bawi mnie wizja windowsiary zarabiajacych na mnie pieniadze.. :(
>Czy
>SmartSuite + Open32 to nie jest to samo (oczywiÂcie za jaki czas) co
>skonwertowane SmartSuite?
w sumie nie mialem okazji zbyt mocno bawic sie SmartSuite'm (juz nie
dlugo, juz nie dlugo) ale czy nie ma on jakichs funkcji OS/2 specific?
jak osiagniesz to w programiw spod win*?
pozatym co z tymi firmami ktore jeszcze pisza pod OS/2? sadzisz ze
wytrzymaja konkurencje ze strony progrmow windzianych (pamietaj oni
maja tylko OS/2, tamci beda miel i OS/2 i winde)
>Pamiŕtaj masz mercedesa ale nie masz do niego benzyny, a czy bede nim
>oral pole czy bede jezdzil okaze sie wtedy kiedy bede mial benzyne...
boje sie tylko ze to bedzie taki maly wyscig, co my dogonimy windowsy,
to m$ znow doda jakies api (zeby bylo zabawniej nieudokumentowane np >)
i my znow piszemy piszemy, potem oni znow zmiana i my znow.. az
dotrzemy do punktu gdzie nie bedziemy mogli ich dogonic (vide 'maly'
problem z limitem pamieci do 512Mb...)..
 ogolnie: nie neguje potrzeby odina samej w sobie, bo pomysl jest
niezly, obawiam sie tylko skutkow ubocznych...
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl