Re: OS/2 - Gdzie to kupię?

Autor: Przemysław Dobrowolski (dobrawka_at_no-spam.pl)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 23:02:28 MET DST

On Mon, 23 Aug 1999 17:06:46, Bart2_at_asua.org.pl (Bartosz Tomasik
Bart/2) wrote:

> nie..? i co odin zapobiegnie porzucaniu OS/2 przez firmy? raczej
> wzmocni ta tendencje, o po co pisac cos pod OS/2, skoro wystarcyz pod
> winde a i tak pod OS/2 ruszy? do tego wiekszosc mozliwosci systemu
> bedzie lezala odlogiem (bo winda ich nie ma, wiec i programy windziane
> nie beda ich wykorzystywac), to tak jakbys kupil mercedesa s-ke i
> uzywal go do orania pola...

A ja jestem innego zdania... Jeżeli firmy już porzuciły OS/2 to należy
je przyciągnąć aby chociaż ich programy chodziły pod OS/2. Czy
SmartSuite + Open32 to nie jest to samo (oczywiście za jakiś czas) co
skonwertowane SmartSuite?
Pamiętaj masz mercedesa ale nie masz do niego benzyny, a czy bede nim
oral pole czy bede jezdzil okaze sie wtedy kiedy bede mial benzyne...

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua OS/2 Programmers http://www.asua.org.pl