Re: Klawiatury miŠdzy narodowe a Process Commander

Autor: Przemysław Dobrowolski (dobrawka_at_no-spam.pl)
Data: Sun 22 Aug 1999 - 16:15:58 MET DST

On Sun, 22 Aug 1999 02:41:57, "XMa" <Ninik_at_alpha.net.pl> wrote:

> Mam problem z process commanderem. Po instalacji na powoduje bˆŠdy w sesjach
> znakowych z klawiaturĽ. Ot˘ž nie možna uzyska† wszystkich znak˘w polskich oraz
> tych pod nimi ( bez alta: np Ľ i a ). Czy jest jaki˜ fix do tego programu aby
> dziaˆaˆ on poprawnie? Czy opr˘cz Watch cat'a jest jeszcze jaki˜ inny tego typu
> program godny polecenia ???

Już nie używam, lecz powiem Ci że są dwa sposoby:
1. Przeczytaj readme.txt i zastosuj sie do opisu dla Japaneese users.
Działa. Tylko, że wtedy Process Commander nie przejmuje CTRL-ALT-DEL.
2. Słyszałem z grupy, ze należy w konfigu miec klawiature angielska i
przy starcie zmieniac na polska...

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua OS/2 Programmers http://www.asua.org.pl