Re: Klawiatury między narodowe a Process Commander

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Sun 22 Aug 1999 - 18:00:50 MET DST

cze
>Mam problem z process commanderem. Po instalacji na powoduje błędy w sesjach
>znakowych z klawiaturą. Otóż nie można uzyskać wszystkich znaków polskich oraz
>tych pod nimi ( bez alta: np ą i a ). Czy jest jakiś fix do tego programu aby
>działał on poprawnie?
problem polega na tym ze PC podmienia sterownik klawiatury na swoj
wlasny, ktory nie oblsuguje polskiej klawiatury programisty, co do
fixow jakies byly, ale nie wiem czy rozwiazywaly ten problem, mozesz
sprobowac przywrocic oryginalny sterownik klawiatury...
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl