Re: Inst OS/2

Autor: Przemysław Dobrowolski (dobrawka_at_no-spam.pl)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 19:37:05 MET DST

On Fri, 13 Aug 1999 21:36:10, RS <Radoslaw.Skorupka_at_bresa.com.pl>
wrote:

> 1.
> ....i FDISK z OS/2 Warp PL 4.0 za zadne skarby nie widzi poprawnie dysku!
> Zaleznie od jego zawartosci (czy juz sa partycje, czy jeszcze nie)
> podaje
> rozmaite glupoty - zupelnie niezgodne z rzeczywistoscia (np. brak
> miejsca
> na partycje, 63MB wolnego itp.)
> Drogie OMO, co robic ????

Temat który przewija się przez grupę od czasu pojawienjia się dysków
>4.3GB.

Najważniejsze pójść na stronę:
http://service.software.ibm.com/os2ddpak/html/os_2comp/installa/index.
htm

i ściągnąć sterownik obsługujący duże dyski.
Następnie rozpakować plik (jest to zip self extract). Podmienić pliki
na dyskietkach instalacyjnych. I rusza :)

> Czy mozna bez wiekszych problemow uzywac OS/2 Warp 4.0 ale nie PL,
> jednak
> z uzyciem polskich fontow, polskich aplikacji (m. in. Word 6.0 for
> Win3.x),
> etc. etc. - slowem tak, jak mozna uzywac WinNT4.0 EN.

Można używać. Sam mam Warp 4 US. Ale lepiej mieć wersje Uk z tego
względu że WinOS/2 ma polskie czcionki natomiast US już ich nie ma.

> 3.
> Czy ktos uruchomil pod OS/2 4.0 PL IBM BookReader ?(do odczytu *.BOO).

tak.

> 4.
> Mam uruchomiona karte sieciowa (drivery NDIS) - jak skorzystac z TCP/IP
> (np.
> telnet), jak zamapowac SHARE'a z Windows NT, 95 0 czyli skorzystac z
> sieci MS ?

Zainstalować należy OS/2 Peer przy instalacji systemu.

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua OS/2 Programmers http://www.asua.org.pl