Re: Inst OS/2

Autor: Paweł Świrek (swierk_at_SPAM-IS-LAME.nzs.agh.edu.pl)
Data: Mon 16 Aug 1999 - 19:14:13 MET DST

RS <Radoslaw.Skorupka_at_bresa.com.pl> wrote:
> Mamy taki problem:

> PC Celeron 333, 128MB RAM, HDD WDAC 4.3GB UDMA (jakis nowy,
> 1-talerzowy),
> S3Trio 3D/2x, 3C905B...

> 1.
> ...i FDISK z OS/2 Warp PL 4.0 za zadne skarby nie widzi poprawnie dysku!
> Zaleznie od jego zawartosci (czy juz sa partycje, czy jeszcze nie)
> podaje
> rozmaite glupoty - zupelnie niezgodne z rzeczywistoscia (np. brak
> miejsca
> na partycje, 63MB wolnego itp.)
> Drogie OMO, co robic ????

Stary numer. Ja też tak miałem. OS/2 ma problemy z dużymi dyskami. Podano
już tu adres, skąd ściągnąć odpowiedni pliczek, który należy umieścić na
dyskietce instalacyjnej #1. To się nazywało jakoś tak ibms506.add, czy coś
w tym rodzaju. Wystarczy podmienić plik i wszystko jest OK.

--
Paweł Świrek  @KING_CRIM on IRC, IRC-admin @ Cracow.PL.EU.Kewl.Org   1
Mailto: swierk_at_nzs.agh.edu.pl                                        2