Re: OS/2 + win w jednej stali sieci

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 07:33:38 MET DST

On Wed, 4 Aug 1999, Wojciech Gazda wrote:

> A jak się logujesz? Jeśli z okienka, które pojawia się po kliknięciu na
> folder "Shared Resources" to zle, ponieważ to wymaga obecności serwera
> grupy roboczej. Najlepiej logować się Logon-em z UPM services, albo za
> pomocą "File and Print Client Workstation Logon". Najlepiej to ostatnie
> wrzucić do autostartu zamiast "Start File and Print Client" - wtedy
> automatycznie wystartuje requester i pojawi się okienko z pytaniem o
> hasło.
Logowałem się i tak i siak. W przypadku "Klienta plików i drukarek" chce
na siłę zalogować do servera domeny.
Nastąpiła pewna zmiena od czasu kiedy to zapoczątkowałem wątek.
1. Jeden z nowozakupionych Elektronicznych Morderców okazał się walnięty i
został wymieniony.
2. We wtorek działął mi ping lokalnie, teraz mam "no route to host" <-
ewidentnie coś spaprałem i próbóje dojść co.
3. W środę win zobaczyl OS/2 ale jakoś tak przez mgle, bo nie widział
żadnych zasobów i twierdził, ze to co widzi to tego niema.

Potsumowując na dzień dzisiejszy. Sprawa wygląda nieciekawie, ale jest to
do zrobienia jeszcze parę dni i powinienem mieć przepis na taką
konfiguracje.
Nadal proszę o wszelkie sugestie, doświadczenia, nieśmiałe podpowiedzi.
Dziękuje za dotychczasowy odzew :-)))

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|* * * *ap_at_zt.koszalin.tpsa.pl ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl* * * * *|
|--------Zakład Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|