Re: OS/2 + win w jednej stali sieci

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 10:08:20 MET DST

On Wed, 4 Aug 1999 07:29:21 +0200 (CEST), Andrzej Pięta wrote:

>Witam:-)
> Wczoraj zapragnąłem postawić sobie sieć w domu
>PC Warp 4 <-> PC Win 95 na BNC . I kopy się nie chcą zobaczy.
>Ale najpierw co zrobiłem. Na obu komputerach zainstalowałem karty
>sieciowe :-), potrzebne TCP/IP oraz NetZbuja, współdzielenie plików i
>drukarek, dałem adres sieci 126.10.10.0, kompom kolejne... i qpa.
>Kompy nie widzą się mimo, że stoją 2 metry od siebie. Aha zapomniałem
>napisać, że połączyłem komputery kablem własnej roboty, z trójnikami i
>terminatorami tam gdzie trzeba. Kabel jest sprawny.
>
>Radźta Pości Panowie.
No to kolejno.
1. Skoro jest TCP/IP to czy ping działa ?
2. Jest NetBios, więc grupa robocza w Windzie i domena w OS/2 muszą mieć tą samą nazwę.

>PSyt: Czy na Warp 4 pl można ustawić tak aby był kontrolerem domeny, itp?
Niestety nie. Kontrolerm domeny może być Warp Server.

A tak w ogóle o pytanie do Lecha.
Dawno temu podałem Ci namiary na piękną historyjkę obrazkową dotyczącą topicu.
Miało pokazać się na stronach Teamu i co ?

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40
31-941 KRAKÓW fax.(0-12)425-04-41