Re: OS/2 + win w jednej stali sieci (i jeszcze raz pytanko o shared CD w

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 09:48:23 MET DST

Hej

Andrzej Pięta wrote:

> Witam:-)
> Wczoraj zapragnąłem postawić sobie sieć w domu
> PC Warp 4 <-> PC Win 95 na BNC . I kopy się nie chcą zobaczy.
Właśnie to przerabiałem i odczucia mam smutne...
Co prawda skretka, ale to nie ma znaczenia...

> Ale najpierw co zrobiłem. Na obu komputerach zainstalowałem karty
> sieciowe :-), potrzebne TCP/IP oraz NetZbuja, współdzielenie plików i
> drukarek, dałem adres sieci 126.10.10.0, kompom kolejne... i qpa.
Tzn.:
Biega po NetBIOS over TCP/IP (192.168.x.y) i NetBIOS-ie, ale testowałem
też bez NetBIOS-a.
Na razie żadnych fixpacków (z lenistwa...)
Między NT a Merlinem jest OK.
Między W98 a Merlinem jest dziwnie tzn. W98 widzi Merlina, a odwrotnie
ani myśli.
Długo z tym nie walczyłem bo miałem inny priorytet (patrz wątek o
instalacji serwera Novella na OS/2).
Zresztą w tym wątku pojawiły się ze dwa razy wypowiedzi w stylu mojej
teraz.

A tu pytanko...
Bardzo jajcarsko zachowują sie CD-ROM-y udostępniane w NT tzn. są
widoczne jako udostepniane zasoby, ale ich zawartość już nie :((
Jakieś pomysły ?

> Kompy nie widzą się mimo, że stoją 2 metry od siebie. Aha zapomniałem
> napisać, że połączyłem komputery kablem własnej roboty, z trójnikami i
> terminatorami tam gdzie trzeba. Kabel jest sprawny.
>
> Radźta Pości Panowie.
Eee, takie tam rady ... :(

> PSyt: Czy na Warp 4 pl można ustawić tak aby był kontrolerem domeny, itp?
Co do tego, to myślę, że bardzo wątpię... ;-(((
Zwykły Warp jest z założenia klientem, grubym bo grubym, ale klientem...
Od czasu do czasu chłopcy na liście piszą o WarpSerwerze i to w tym
kierunku musiałbyś pytać ... zupełnie się na tym nie znam :(

Zdrówkot
GG

--
Grzegorz GRYC