Re: Drukarka i dzwiek

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 12:13:10 MET DST

On Wed, 28 Jul 1999, Jacek Poszytek wrote:

> Witam.
>
> Mam dwa drobne problemy.
> Pierwszy mianowicie od pewnego czasu posiadam drukarke Kyocera FS-800
> nie instalowalem do niej sterownika bo niebardzo mi sie chcialo/balem
> sie ze sie mi system rozjedzie. A ze dzialala jako tako na sterowniku
{...ciach...]
> Ps. Przed instalacja sterownikow przeniosilem jednostke centralna
> komputera to innego pokoju bo u mnie zdechla siec, po naprawieniu sieci
> i powrocie od razu zainstalowalem sterowniki. Chyba sie na minie nie
> [...]
1. Zainstaluj najnowszego FIX'a do swojego WArpa
2. W config.sys, tam gdzie jest linia odpowiedzialna za obsługę drukowania
dopisz /IRQ a parametrach zmien domyslne wartosci w tej linii na
maksymalne. Wygląda mniej więcej tak:
costamPRINT.sys 134,134,134 ma być
costamPRINT.sys 2048,134,134 /IRQ <- jeśli masz więcej portów równoległych
to następne też zwiększ.
3. Dźwięk powinien się poprawić po zadanie p.1

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95