Drukarka i dzwiek

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 11:51:00 MET DST

Witam.

Mam dwa drobne problemy.
Pierwszy mianowicie od pewnego czasu posiadam drukarke Kyocera FS-800
nie instalowalem do niej sterownika bo niebardzo mi sie chcialo/balem
sie ze sie mi system rozjedzie. A ze dzialala jako tako na sterowniku
zainstalowamyn (mam zainstalowana drukarke Epson FX1050 i HP III) to nie
bylo mi to nawet zbyt potrzebne. I wlasnie to dzialanie jako takie
polegalo na tym, iz proba drukowania powodowala straszne obciazenie
systemu (przez chwile system nie reagowal na nic), a zwykle podglad co
jest w spool-rach drukarek wzkazywal ze wydruk jest obslugiwany przez
iglowke. Tlumaczylem to tym ze widocznie ze wzdledu na powolny wydruk na
iglowkach ten sterownik bardzo wolno przesyla dane mocno angazujac
procesor, a przez iglowke bo system nie czuje drukarki HP wiec uzywa
drugiego sterownika. Ale ostatnio zainstalowalem najnowsze sterowniki do
FS-800 i praktycznie nic sie nie zmienilo z szybkoscia druku i
obciazeniem systemu (pulse pokazuje maksymalne uzycie procesora i przez
chwile brak reakcji na mysz czy klawiature). Czy cos da sie z tym fantem
zrobic. Cos mi chodzi po glowie, ze nalezy przypisac przydzielanie
przerwania czy cos takiego (mialo sie to robic przez podanie w jakims
miejscu przelacznika /q, przeszukalem (co prawda to dosc pobieznie)
archiwum listy, ksiazki ktore mam i arykuly z czasopism, ale nic nie
znalazlem) ma ktos lepsza pamiec niz ja i wie co to mialo byc.
Druga rzecz tyczy sie dzwieku a konkretnie muzyki odsluchiwanej z CD.
Poprzednio od czasu do czasu (nie wiem z jakiedo powodu) gdy podczas
sluchania muzyki sytem dawal jakis komunikat dzwiekowy to muzyka byla
zatrzymywana i za chwilke powtarzany byl ostatni takt i szlo dalej. Przy
zaistnieniu takiej sytuacji po reboot wszystko wracalo do normy. Obecnie
po zainstalowaniu sterownikow do drukarki reboot nie pomaga. Jest to
troche denerwujace, tym badrdziej ze wlasnie teraz gdy pisze muzyka
zaczela sie zacinac nawet gdy system nie ma o po co i z jakieko powodu
"piskac". Czy ktos ma pomysl jak to usunac.

pOSdrawiam
        Jacek

Ps. Przed instalacja sterownikow przeniosilem jednostke centralna
komputera to innego pokoju bo u mnie zdechla siec, po naprawieniu sieci
i powrocie od razu zainstalowalem sterowniki. Chyba sie na minie nie
obrazil ze go nosze i stawiam byle gdzie w zlym towarzystwie, ani nie
"zarazil" od komputera obok ktorego go postawilem, bo tamten byl z Groza

Ps. Planuje za jakis miesiac, poltora przeinstalowac system wiec czy
jest sens z tym walczyc.