Re: Dwie karty sieciowe, protokoy, Novell i

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Mon 26 Jul 1999 - 11:41:46 MET DST

Hej

Grzegorz Szyszlo wrote:

> Grzegorz GRYC wrote:

-=[Ciach]=-

> ja zawsze musialem na twardo wpisywac MAC. bo albo ja to zrobilem,
> albo wczesniej przede mna zrobil to driver. nie spotkalem sie jeszcze
> z configiem ktory by dzialal, a w ktorym MAC by nie bylo wpisane.
Tak off topic.
Nie wiem na czym to polega, ale instalacja raz sama wykrywała ten numer
karty FastEthernet, a raz nie.
Podejrzewałem, że mogło chodzić o zestaw instalowanych protokołów lub
jakieś czary (np. z Selective Install).
W sumie nie jest to ważne.
Mam wrażenie, że problemy znikły po wymuszeniu transferu 100MBit tzn. po
pominięciu negocjacji 10/100 (mam skrosowaną skrętke).

> z p2p bedziesz mial problem. tzn. windy beda doskonale widzialy OS/2,
> w druga strone jest ........ ciezko. OS/2 czesto potrafi nie widziec
> wind, mimo ze dokladnie w tym samym czasie windy w p2p wlasnie
> transmituja dane z os/2. nie wiem z czego to wynika.
Hmm.
Smutne.
Powalczymy...

> w zasadzie nie ma znaczenia. chociaz jesli na TCP/IP to wtedy wogole
> nie udalo mi sie z poziomu OS/2 podlaczyc do windy.
No to mam więcej szczęścia, bo NT jest widoczne i da się do niego
podłączyć.

Śmieszne jest podłączanie przez sieć zipka (jeśli nie jest włożony przy
podłączaniu zasobu, to kicha, pierwszy odczyt jest bardzo długi.
Natomiast _w_ogóle_ nie widzi CD-ROM-ów tzn. je same widzi, ale ich
zawartości już _NIE_ :(((
Wygląda to tak samo po NetBIOS i NetBIOS over TCP/IP.
Jakiś pomysł ?

A WIN9x rzeczywiście nie widać przez NetBIOS over TCP/IP.

> ja instalowalem albo jeden albo drugi.
Właśnie w ostatniej próbie zainstalowałem oba i nie zauważyłem niczego
dziwnego.
Może robię to źle, ale chodzi :)

> na reszte odpowiedzi nie znam pytan (sic!:) bo niestety nie mialem
> kiedy sie tym zajac ;(
Nie ma sprawy.
I tak ludzie mi tu dali sporo do myślenia...

Zdrówkot
GG

--
Grzegorz GRYC