Re: Herezje

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 22:51:10 MET DST

On Wed, 21 Jul 1999 21:14:23 +0200 (CEST), Wojciech Gazda wrote:

> Tu muszŕ siŕ niezgodziŠ z twoim przedmˇwc , e BeOS jest martwy) ;-))
>Od kiedy firma Be Inc. wesz a na gie dŕ wzros o zainteresowanie
>licencjami na Be-Osa preinstalowanego na komputerach PC (notabene jest
>to darmowa licencja). Komputery mog byŠ przez to ta˝sze poniewa nie
>p aci siŕ podatku dla Microsoftu (licencja na Win98). Firma Microworkz
>to w aÂnie robi - sprzedaje PC-ty po 200$.
> I teraz je eli s u ytkownicy Be-Osa, to automatycznie pojawia siŕ
>ssanie na rynku, czyli zapotrzebowanie na oprogramowanie. Jestem wiŕc
>dobrej myÂli i uwa am, e Be-OS ma szansŕ na uroÂniŕcie w si ŕ.

Poczekamy, zobaczymy, ale wedlug mnie, rynek potrzebuje czegos zupelnie innego -
patrz linux.... Niestety, linux moze byc szybciutko przejety przez M$.... Szcesliwi beda ci,
ktorzy przejda na BeOS i ten system rzeczywiscie stanie sie popularny, gorzej, jesli sie
nie stanie.... Wedlug mnie, potencjal ktory ma jest znaaaacznie za maly....

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1