Re: Herezje

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 21:02:21 MET DST

KYNA wrote:

> to zalezy czy go masz czy nie...u mnie zyje i ma sie dobrze...aczkolwiek
> przyznaje jesli chodzi o rynek jest co najwyzej ciekawostka..jak ksiazka
> o monice lewinski... :)))))

        Tu muszę się niezgodzić z twoim przedmówcą, że BeOS jest martwy) ;-))
Od kiedy firma Be Inc. weszła na giełdę wzrosło zainteresowanie
licencjami na Be-Osa preinstalowanego na komputerach PC (notabene jest
to darmowa licencja). Komputery mogą być przez to tańsze ponieważ nie
płaci się podatku dla Microsoftu (licencja na Win98). Firma Microworkz
to właśnie robi - sprzedaje PC-ty po 200$.
        I teraz jeżeli są użytkownicy Be-Osa, to automatycznie pojawia się
ssanie na rynku, czyli zapotrzebowanie na oprogramowanie. Jestem więc
dobrej myśli i uważam,że Be-OS ma szansę na urośnięcie w siłę.

> system ma kopa...jak narazie nt-ki ze swoim cudownym kaszowaniem (rekord
> to 3.75 sec. na odpalke podstawowego fotoszopa) moga sie
> schowac...zapusc kodowanie mpga (video/dzwiek) na Be i NT4 czy 2000
> (nawet nie wiem czy sie da na becie) i kopa zobaczysz pierwszy raz w
> zyciu...(mnie zatkalo..)

        Otóż to. A multimedia to przyszłość.
        Muszę tu zaznaczyć, że parę lat temu DOS także mi wystarczał (tu
odpowiadam na listy w których wymianiane były wykazy "wystarczającego"
oprogramowania dla OS/2) i miałem wszystkie niezbędne programy. Gdybym
stawiał sprawę jak niektórzy tutaj, to dalej pracowałbym pod DOS-em.
Przeszedłem jednak na OS/2. Teraz czas aby wykonać następny krok...

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */