Re: Herezje

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 12:52:57 MET DST

On Sun, 18 Jul 1999 23:39:41 +0200 (CEST), Krzysztof Stańkowski wrote:

>Ale z wypowiedzi i działań ze strony twórców BeOSa wynika, że nie bardzo chcą być
konkurencją dla Windy
>ale raczej chcą znaleźć sobie niszę.
>Ma to być rzekomo profesjonalny rynek mediów... Np. coś w rodzaju rzutnika (diaskop
;-)) przyszłości. Na
>razie nie jest to rynek Windy i długo nie będzie.
>Tego typu sondy wygłaszał jeden z redaktorów OS2ezine i postulował znalezienie
takiej niszy dla nas.

Napisze cos, za co pewnie zostane obrzucony iwektywami na calej liscie :)

BeOS wedlug mnie jest i byl martwy od momentu swojego powstania... Dlaczego?

Niezlaeznie od nowych technologi system musi miec kopa, aby sie wypromowac...
Niestety, firme ktora stoi za BeOSem na to nie stac, a nie sadze, zebysmy dioczekali
sie kiedykolwiek kampani uzytkownikow tak jak przy linuxie.... Programow pod Be
ciagle nie wiele i takze nic nie wskazuje, zeby mialo powstac jakies multum nowych....

Czlowiek z BeOSem byc moze skazuje sie na szybsza smierc niz z OS/2....

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1