Re: Herezje

Autor: Przemysław Roman (przem_r_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 18:03:47 MET DST

Artur Alinowski napisał(a) w wiadomości:
<378EE468.96C0D1EC_at_mail.polpager.com>...
[...]
>Co do beosa to ja jeszcze chwilę poczekam choć rzecz zapowiada się
>rzeczywiście nieźle i IMHO ma duże szanse stać sie jakąś znaczącą
>konkurencją dla Windy, czego Linux w takiej postaci jak jest nie
>osiągnie m.inn z powodów wymienionych przez Wojciecha Gazdę.
>
>Pozdrowienia

A co myslicie o tym że jądro sytemu nowej AMIGI ma być oparte
na Linuxie? System (Amiga NG) jako całośc nie jeszcze nie istnieje,
ale kto wie co z tego wyjdzie.
Zainteresowanym polecam http://www.amiga.com w sekcji 'Executive Update'.

Pozdrawiam
Przemek