Re: Herezje

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 09:51:04 MET DST

Krzysztof Stańkowski wrote:
> A o planach Stardoka wypuszczenia własnej wersji OSa za przyzwoleniem IBM wiesz???
> Może to jest jakaś furtka do lasu dla nas.?
> A może rzeczywiście skazani jesteśmy na łaty i ciche wyczekiwanie końca.

Plany Stardocka AFAIK dotyczą przejecia od IBMa produkcji tak zwanego
grubego klienta czyli następcy Warpa 4. Z tym że na razie są to tylko
plany i do realizacji moim zdaniem jest strasznie daleko, kłopoty
najprawdopodobniej leżą w sprawach formalnych (udzielenie licencji przez
IBM nie jest takie proste) są nawet głosy że m.in z tych powodów system
nie mógłby sie nawet nazywać OS/2! No i pewnie pieniążki też grają swoją
niebagatelną rolę. No cóż poczekamy zobaczymy.
Co do beosa to ja jeszcze chwilę poczekam choć rzecz zapowiada się
rzeczywiście nieźle i IMHO ma duże szanse stać sie jakąś znaczącą
konkurencją dla Windy, czego Linux w takiej postaci jak jest nie
osiągnie m.inn z powodów wymienionych przez Wojciecha Gazdę.

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_free.polbox.pl