nowy ;))

Autor: Radek Kosciuk (rkosciuk_at_webmedia.pl)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 15:06:01 MET DST

Hej!

Jestem calkiem swiezy w temacie i nowy na tych newsach. Chcialbym sie
dowiedziec czy ktos mialby moze cos takiego jak ksiazka do OS/2 Warpa gdzie
dowiedzialbym sie o tym systemie troche wiecej szczegolow bez zadawania
tutaj ;))) zbednych pytan. zalezy mi na tym bardzo bo jestem w okresie
"poszukiwan" i celem moim jest znalezienie odpowiedniego OS'a do mojego
kompa. A mysle ze OS/2 bylby calkiem milym doswiadczeniem. Prosze Was bardzo
o jakies wpsarcie.

pozdrawiam

Radek Kosciuk
rkosciuk_at_webmedia.pl