Re: PC TO PC

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 23:46:36 MET DST

In article <378CF419.23CE_at_fema.krakow.pl>, Wojciech Gazda wrote:

> Cztałem w dokumentacji TCP/IP że można na jednym komputerze postawić
>pppd a na drugim ppp, spiąć to kablem RS232 i że będzie chodzić. W
>szczegóły nie wnikałem bo nie było mi to potrzebne, ale to może inni
>"uczeni w piśmie" się wypowiedzą?

Kiedyś zrobiłem coś podobnego tyle że ze slipem. Ale to było dawno i już nic
nie pamiętam. Ale jest to możliwe. Tyle że koledze chyba o gotowy program
chodzi a nie o zabawy przez wiele dni. W najgorszym razie można użyć programów
wspomnianych wyżej w sesji DOS. Spojrzałbym na program ZOC - on może to mieć.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"Don't fix it if it isn't broken"