Re: PC TO PC

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 21:33:12 MET DST

Marek Nowak wrote:

> Witam Wszystkich
>
> Mam ogromna prosbe poszukuje (b.potrzebe)
> programu pod OS/2 ktory pozwoli kopiowac programy
> za pomoca kabla np. po RS lub LPT pomiedzy komputerami.
> Cos w rodzaju Laplinka lub NC Link.
> Prosze o namiary gdzie i z kad mozna taki program sciagnac
> ewentualnie nazwa takowego softu.
> Z gory dziekuje , prosze o kontak na adres:

        Cztałem w dokumentacji TCP/IP że można na jednym komputerze postawić
pppd a na drugim ppp, spiąć to kablem RS232 i że będzie chodzić. W
szczegóły nie wnikałem bo nie było mi to potrzebne, ale to może inni
"uczeni w piśmie" się wypowiedzą?

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */