Re: OS/2 i DOS4GW

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 23:01:36 MET DST

Piotr ,,Neevor'' Bochaczyk wrote:

> No wlasnie. Wszystko bylo O.K. Dolozylem pamieci i juz zadna gierka z
> dos4gw sie nie odpala. To znaczy odpala sie, ale po jakims czasie (ok.
> 3sek) pozostaje tylko kursor myszki (heroesII) lub czarny ekran (cala
> reszta). Ustawilem pamiec DPMI na ENABLED i dalem 84MB. Co sie dzieje
> panowie??? Tylko nie mowcie, ze mam skopane pliki ini bo w to nie
> uwierze:-))

pamieci moga ci zle wspolpracowac ze soba. ja ci powiem lepszy cyrk.
jest sobie serwer. jest sobie DIMM 32MB. dziala.
drugi DIMM 32, dziala. ale ..... moze by rozbudowal pamiec?
3ci DIMM 64 (z tamtymi dwoma) klops! nie dziala.
a sam dziala. nie dziala takze 32+64 (w roznych kombinacjach w slotach.
serwerem byl NetWare 4.11 . btw, quake pod dosa tez sie wieszal.