Re: TCP/IP Configuration

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 13:07:57 MET DST

Shakuł napisał(a):
[ciach]
>Ależ czemu na priva?
>Niech inni też się nauczą.

Racja, ale myślałem, że inni, którzy przesiadują na grupie OS2 znają te
rzeczy
i nie chciałem zaśmiecać. Ale masz rację może właśnie ktoś czyta ten list,
kto
chcę się czegoś dowiedzieć :)

>Jeżeli jest to klasyczna sieć, to jedyne, co musisz wiedzieć to:
<...>

To może ja napiszę co?, jak? i gdzie? jest w tej sieci. Jest sieć LAN
(zrealizowana na skrętce) do której są przypięte komputery, hub'y i modem
(ADSL) (no może nie w tej kolejności :). W sieci tej nie ma serwera (w
każdym razie nie ma go po mojej stronie, pewnie jest po drugiej stronie
"drutu":). Wszystkie komputery będą łączyć się z I-netem przez ten modem.
Numer IP (bramka) modemu to: 192.168.1.1,
mój numer IP to: 192.168.1.2,
maska podsieci: 255.255.255.0,
numer DNS 195.116.199.146,
domena: gdansk.supermedia.pl

Jeśli można prosić o instrukcje w stylu "naciśnij na OK, po czym w rubryce
(...) napisz (...)". Z góry dziękuję za wszystkie wskazówki.

>1. Czy używany jest protokół BOOTP lub DHCP

Odpowiedz brzmi nie wiem :(

Shakuł