Re: Kilka pyta? od nowicjusza (?)

Autor: KYNA (kyna_at_polbox.com)
Data: Wed 30 Jun 1999 - 22:16:11 MET DST

>Jakich? jakich!? Czy native OS/2? :-)

nie potrafilem znalezc rozwiazana dla oesa...w tej chvili jade na
powerpcG333Mhz... dwie najbardziej interesujace mnie rzeczy dzialaja tam
dobrze...postscript (jestem grafikiem i operatorem dtp) oraz beos4.5...(moj
komputer jest jako zabawka dlatego sie interesuje systemami
operacyjnymi...te najbardziej odlotowe kupilem, min. os2 3ukconnect i
merlin...)

mozecie mi wierzyc, chcialbym wydac te kase na osa i peceta ale wszystkie
firmy ktore obszedlem traktowaly mnie jak idiote ktory szuka jakiegos
cudactwa... os/2? never hirdowyt... glopi soundblaster pevnie nigdy nie
wypuscisterovnikow do live..dlatego teraz siedze ma macintoshu i jak narazie
chodzi od jakiegos tygodnie i sie jeszcze nie wygruzil...(nie mowie o
aplikacjach)...jednakowoz grupe os2 bede czytal i pudelek z oesami nikomu
nie sprzedam...

nara i OSciski...KYNA