Problem z sendmail

Autor: Radoslaw Cechowicz (radi_at_elektron.pol.lublin.pl)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 14:20:46 MET DST

Mam problem z sendmail (Warp UK, 4.0). Nie wiem jak zabezpieczyc sie
przed wykorzystywaniem serwera pocztowego przez osoby niepowolane.
Ostatnio zanotowalem kilka przypadkow wykorzystywania uslugi SMTP przez
osoby laczace sie z TPSA (modem) do wysylania duzej ilosci listow (o
kontrowersyjnej tresci). Wiem, ze Linux potrafi sobie poradzic z
podobnym problemem (wystarczy odpowiednio zmienic plik "sendmail.cf") o
istnieniu podobnych zabezpieczen dla OS/2 nic nie wiem. Moze ktos moglby
pomoc.

Radoslaw Cechowicz

--
Radoslaw CECHOWICZ, Dept. of Automation, Technical University
of Lublin, ul Nadbystrzycka 36, 20-618 Lublin, Poland