WWW JEST JUZ DOSTEPNE: Niedostepnosc WWW teamos2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 16 Jun 1999 - 00:11:14 MET DST

Na poczatek najwazniejsze. strony teamu sa dostepne. udalo mi sie
WRESZCIE rozwiazac problem z DNS, dzieki ludziom z inetu. ja az
taki mONdry to nie jeZDem :) wczesniej to malo nie oglupialem od
czytania czegokolwiek co mi w rece wpadnie.

dzialaja takie adresy jak:

www|mail|ftp|hq .teamos2.org.pl

ftp jest za firewallem i dlatego dziala (niestety) tylko
w trybie pasywnym (nowsza technika), przez co netszkapa exploder
itp. sie nie podlacza bo one dzialaja po staremu w trybie aktywnym.

a teraz list:

Adam Płaszczyca wrote:

> Domena wyparowała z Secondary DNS. A wyparowała dlatego, że się
> wyekspirowała.
>
> I tyle.

mial podane. tylko ze.... z powodu niedostepnosci primary,
z czego nie zdawalem sobie sprawy. teraz powinno juz jakos leciec.

> Wystarczyło podać gdzie jest Pri DNS adminowi venus.wis.pk.edu.pl i
> NASKowi...

jedni i drudzy wiedzieli. tylko ze moja nieudolna konfiguracja nie
chciala wypluwac danych.

> E, tamm.. a ja już wiem jak zrobić, żeby Sendmail dziłał szybko. Trzeba
> tylko krótkiego hau(*) w rexxie machnąć.
>
> (*) Hau - program w rexxie

:)))))