Re: Znowu kilka pytań

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Sun 13 Jun 1999 - 23:21:33 MET DST

On Sun, 13 Jun 1999 16:05:03 +0200 (CEST), Shaku wrote:

>Mam taki ma y problemik: dysponuje zainstalowanym pakietem
>do obs ugi partycji FAT32 i wszystko jest w porz dku, no prawie
>wszystko bo nie ma polskich liter, ale d ugie nazwy s odczytywane.
>Bŕd c w windzie98 i kopiuj c pliki na partycjŕ typu FAT16,
>a nastŕpnie przechodz c do Warpa w aÂnie te d ugie nazwy gin
>i s widoczne z tyld (po prostu jak w DOS'ie).

Winda korzysta wtedy z takzwanego VFAT'u, proponuje odpowiedni
sterownik ifs (szukaj chocby na hobbesie)

>Tak samo zachowuje siŕ Warp gdy w o ŕ do CD-Rom'u kompakt
>zawieraj cy d ugie nazwy i nagranymi pod wind . Teraz pojawia siŕ
>moje pytanie czy mo na jako zrobiŠ, a eby te d ugie nazwy by y
>widoczne pod OS'em?

fix 5 lub wiekszy i parametr /w przy cdfs.ifs

>I jeszcze jedno pytanko mi siŕ przypomnia o: jak, gdzie ustawiŠ
> eby pliki o tym samym rozszerzeniu by y otwierane przez jakiÂ
>program. Na przyk ad pliki *.html s otwierane przez edytor, a ja
>chcia bym ustawiŠ jak  przegl darkŕ. Dodam, e wiem jak to
>zrobiŠ dla pojedynczego pliku, ale dla ogˇ u, niestety nie znalaz em.

otworz ustawienia danego programu i tam dodaj rozszerzenie

a polskie literki znow wsyslo.. eh..

 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl