Znowu kilka pytań

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 13 Jun 1999 - 11:14:09 MET DST

Mam taki mały problemik: dysponuje zainstalowanym pakietem
do obsługi partycji FAT32 i wszystko jest w porządku, no prawie
wszystko bo nie ma polskich liter, ale długie nazwy są odczytywane.
Będąc w windzie98 i kopiując pliki na partycję typu FAT16,
a następnie przechodząc do Warpa właśnie te długie nazwy giną
i są widoczne z tyldą (po prostu jak w DOS'ie).
Tak samo zachowuje się Warp gdy włożę do CD-Rom'u kompakt
zawierający długie nazwy i nagranymi pod windą. Teraz pojawia się
moje pytanie czy można jakoś zrobić, ażeby te długie nazwy były
widoczne pod OS'em?

I jeszcze jedno pytanko mi się przypomniało: jak, gdzie ustawić
żeby pliki o tym samym rozszerzeniu były otwierane przez jakiś
program. Na przykład pliki *.html są otwierane przez edytor, a ja
chciałbym ustawić jakąś przeglądarkę. Dodam, że wiem jak to
zrobić dla pojedynczego pliku, ale dla ogółu, niestety nie znalazłem.

Shakuł
shakul_at_from.pl