Re: Nowy embleish! i nne

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 13:12:37 MET DST

On Sun, 30 May 1999 19:09:55, lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) wrote:

> PS. Mam cos nie tak z kontem - moge sciagac maile, ale.. zadnych nie ma, wiec jak
> ktos cos ma do mnie to poki co jestem pod telefonem (+22) 7731746

Czy to konto "firmowe" czy przekierowanie. Z takimi awariami tez
trzeba skonczyc. Telefon fajna rzecz tylko troche za droga.

I dalej krotko i rzeczowo:
1.W sprawie przeniesienia artykulow z Team do Tech/2 czy zostały wysłane listy
z zapytaniami do autorow. Jesli tak to proponuje brak sprzeciwu potraktowac jako zgode
i przeslac mi te materialy poczta. Gwarantuje ze sie sprawnie ukaza.
2.Poszukuje osoby ktora opisze fiksowanie TCP/IP.(moze Leszek Gerwatowski,Piotr Kubrak,Adam Plaszczyca...) sam wole klasc nowe wersje
3.Poszukuje osoby ktora wspomoze proces robienia newsow (moze Przemek Dobrowolski)Nie chodzi o to aby calkiem mnie zastapic ale
wspomoc przejmujac np jakis okres czasu na zmiane jak w dyzurach.
4.Panowie z Asuy jak tam wyszukiwarka ftp i www. To jest na gwalt potrzebne. Proponuje zostawic inne rzeczy i sfinalizowac
to bo czas leci.
5. Team nie dziala juz ponad tydzien, czyzby proba pobicia rekordu. Ta przeprowadzka tez na gwalt potrzebna.

To ja na razie tyle.

* Mariusz Kiełpiński kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl *
* http://friko6.onet.pl/po/kielpa/ *
* Tech/2 http://asua.org.pl/kielpa/ *
* Lista SETI seti_science_at_onelist.com *