Re: Linux i Boot Manager OS2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 13:53:35 MET DST

wojtek wrote:

> Czesc
>
> Czy ktos probowal zaintalowac Linuxa w partycji przygotowanej przez Boot
> Managera OS2/ WARP ? Chcialbym zainstalowac na jednym dysku trzy systemy,

ja robie tak. najpierw dyskietki instalacyjne do OS/2. partycjonuje tak
jak
mi pasuje, zakladam bootmanagera, dodaje do niego to co mi sie podoba.
potem linux. zmieniam typy partycji na takie jakie maja byc. lilo
instaluje
na partycji wlasnej linuxa (root), nie na hda (lub sda). wtedy pierwszy
wstaje bootmanager.