Re: IDE i SCSI

Autor: Mort55 (artali_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 22:45:37 MET DST

On Fri, 28 May 1999 16:05:41 +0200, Marek Wojciechowski wrote:
>Jak mam system na SCSI i zaczynam bootowac z podlaczonym IDE, to wywala
>sie na etapie os2dasd.dmd piszac ze "OS/2 is unable operate your hard
>disk bla bla ..." i pozostaje tylko twardy reset. Jak zrobilem testowa
>instalacje OSa na IDE (SCSI caly czas podlaczony ale tym razem IDE jako
>bootujacy) to przy podnoszeniu systemu pisze ze "NCRADD fatal error, could
>not load NCR core" ale podnosi sie dalej normalnie, tylko oczywiscie dysku
>SCSI nie widac.
>Moze ma ktos jakis pomysl?
>Moze popelniam jakis kretynski blad, jak pisalem nie mam doswiadczenia w
> [...]

Ja mam u siebie taką konfigurację i chodzi bez problemu. Nie piszesz
jaki masz kontroler ale jeśli NCR serii 53C8xx to mogę Ci podesłać
najświeższe drivery i biosa. Może tu jest problem. Czy drivery IDE i
SCSI w config.sys masz we właściwej kolejności? Choć z tego co piszesz
wynikałoby że jest jakiś konflikt w zasobach. Jeśli chcesz to daj znać
na priv będziemy kombinować.

Pozdrowienia
Artur Alinowski

 _  _  ________     / name: Artur Alinowski
/ |/ |/ |__| | '   / email: artali_at_free.polbox.pl