Re: Boot Manager a nowe dyski

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 14:46:21 MET DST

In article <7im8cu$5vj$1_at_news.ikp.pl>, wojtek wrote:
>Czesc!
>
>Pare lat temu kupilem komputery z systemem operacyjnym OS2 wer.3.
>wspolpracowalismy wtedy z firma ktorej komputery byly oparte o ten system.
>od paru lat po systemie pozostaly jedynie Boot Managery. Spisywaly sie
>rewelacyjnie, ostatnio kupilem dysk 6.5 GB i kaplica !!! System go nie
>widzi, wywala informacje ze ma 95 MB a jak zaloze jakas partycje to rosnie
>do 200000 MB.
>Przyzwyczailem sie do BM i nie chcialbym z niego rezygnowac, doplacac po
>300$ do upgradu tez mi nie lezy. Moze ktos ma jakiegos fix'a do OS2-v3 aby
> [...]

Zainstaluj sobie najnowszego fixa i powinno byc dobrze. A jesli chodzi tylko o
te pliki do zobaczenia duzego dysku bo nie chcesz ciagnac albo dostac na CD
fixa to mozesz sciagnac uaktualnienie z obsluga duzych dyskow spod adresu:

http://service.software.ibm.com/os2ddpak/html/
647679D565C73E0F862565980068EFB0.html

(to jest oczywiscie jeden adres tyle ze zlamalem go na 2 linie zeby mi serwer
news przyjal)

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"Don't fix it if it isn't broken"