Re: Polskie znaki a S3, fixy i inne

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Thu 27 May 1999 - 22:19:59 MET DST

On Thu, 27 May 1999 19:56:44, Wojciech Smagowicz <wojtek_at_cyber.olnet.com.pl> wrote:

> Pytanie z gatunku b. laaaamerskich.
> W jakich plikach OS/2 v.4 przechowóje znaki??
> Przy instalacji driverów karty S3Virge :-( powstaje sieczka z naszych
> ogonków. Próbowałem obejść to metodą na "Win 3.1" tzn. zachować pliki z
> fontami "na boku" ale jakie pliki ??
> W FAQ (tech/2 i innych) nie znalazłem rozwiązania problemu.

Upss....
Moje niedopatrzenie. Potrzebny jest pakiet Polfont za chwile bedzie na Tech/2
Dzial instalacja Kart graficznych

> Drugi problem:
> Sciągnąłem fixa do mojego OS i przy próbie uruchomienia pokazuje info o
> zablokowanych plikach - czy do takiej operacji należy uruchomić OS/2 w
> jakimś specjalnym trybie??
>
> Odpowiedzi (również krytyczne) proszę na priva (aby nie zaśmiecać listy)

To jest na techu w miare opisane.
Dzial zakladanie lat + wszystko co potrzebne
oprocz samych lat.

* Mariusz Kiełpiński kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl *
* http://friko6.onet.pl/po/kielpa/ *
* Tech/2 http://asua.org.pl/kielpa/ *
* Lista SETI seti_science_at_onelist.com *