Re: Problemik z połączeniem do I-net'u

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 23 May 1999 - 22:21:43 MET DST

>Podejrzewam, że najprostszym rozwiązaniem będzie zastosowanie programu
>Injoy zamiast dialera systemowego.
>A tak w ogóle, to jeszcze niedawno np. w Krośnie z Inetem przez TP SA
>można było łączyć się tylko z Wingrozy.

Może i najprostszym sposobem było by przesiąść się na Injoy'a, ale nie mogę
go ustawić. Gdy powpisuje wszystkie potrzebne parametry i naciskam na
"przycisk" łączenia to słyszę tylko sygnał jak po podniesieniu słuchawki.
Injoy nie wybiera numeru, może coś źle ustawiłem, może coś pominąłem
w ustawieniach, nie wiem...
Co do łączenia się tylko przez windoza to muszę powiedzieć, że gdy
pierwszy raz instalowałem Warpa (było to kilka dni temu) to udało mi się
dodzwonić za pierwszym razem, zarówno przez systemowy dialer jak i
przez Injoy'a. Różnica pomiędzy tymi dwiema instalacjami polegała
tylko na problemach podczas pierwszej instalacji. Gdy przeprowadzałem
pierwszą instalkę system zawiesił się podczas końcowej konfiguracji i
nie została zainstalowana sieć. Zostałem zmuszony do doinstalowania
tych składników, ale gdy to zrobiłem wszystko było dobrze. Podczas drugiej
instalacji wszystko poszło tak jak powinno i dialer nie działa.
Czy to nie jest absurd.

Shakuł