Problemik z połączeniem do I-net'u

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 23 May 1999 - 12:06:53 MET DST

Używam standardowego "dialera" (ma to chyba nazwę:dial other internet
prowider czy coś takiego) i podczas połączenia z Internetem przez numer
0202122 pojawia się problem, objawiający się napisem:
"error: [NETW] Invalid protocol 2080" po czy następuje rozłączenie.
Napis wyskakuje po podaniu Loginid i Password i złudnym napisie
"Connector completed..."
Ponieważ jest to połączenie płatne, nie mogę za każdym razem po
zmianach wypróbowywać tego połączenia :(
Jeśli ktoś z szanownych grupowiczów wie co powinienem zrobić (a może
czego nie powinienem robić) byłbym wdzięczny za wszystkie sugestie.
Dodam, że jest to Warp 4 z zainstalowanym protokołem IBM TCP/IP.
Może powinienem jeszcze zainstalować jakiś protokół?

Shakuł
shakul_at_from.pl